:)

Okej, nej, jag vet det där med en orgasm och sånt där, vore väl ganska patetiskt om det inte stämde? xD
Liksom, lol om tanken att alla killar skulle gått i maskopi och ljuga om det. ;D

Anyways, var på Maxi med Sandra och köpte lite gott, sen kollade vi lite på Constantine. Får kolla klart en annan gång då hon var tvungen att gå hem och göra lite skolarbete.
Smart idé, det där med att göra skolarbete hemma. Borde testa det nångång....
Vi snackade om att kolla på Saw-filmerna också... jag har ju inte velat se dem innan, eftersom jag mådde så dåligt av trean, meen det är ju andra tider, och även om den är jävligt psykisk så vill jag se dem.

På Torsdag ska jag träffa Rakel och gå på stan. Vi ska försöka svänga förbi Katte och träffa sensei, det var ett tag sen man såg honom. :) Saknar den galne japanen.

Nu ska jag kolla lite klipp och läsa min Glamour jag köpte. :) Kom på att jag har massa sånna jag inte läst än, men det är nästan roligare att köpa dem än läsa. xD
Även om den räddade mig i Iran ett antal gånger när alla sov. :P Det och musiken.
Thank God for that.


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0