Dagens.

Ligger här och ska snart in i duschen. :) Har vart och dansat, så knät gör förbannat ont. >.<
Det där med att det är bra att motionera för mitt knä kanske inte riktigt stämmer, då det t.o.m blir värre bara av att gå.
Nu har jag i dryga två månader inte kunnat sova ordentligt för att det gör så ont, och ingen jäkla läkare hittar något fel på det.
Jerry tycker att jag ska vara med i Diagnos Okänd, men det vågar jag aldrig, haha. xD 
Ska pröva gå till några nya läkare först. Pappa håller på att ringa runt som en tok. 
Toker. (Snövit)
Nej, men seriöst, ni förstår inte hur ont det gör, hur psykad jag blir av smärtan, och det är därför jag nästan är konstant arg nu. Det gör för ont. Vaknar flera gånger per natt av smärtan, och det sliter på en som fan. 
Jag vet även att det är asjobbigt att höra mig upprepa hur ont det gör om dagarna, men mina små utrop och "aj som..." är inte för att få uppmärksamhet, utan det gör så jävla ont så jag vet inte vad jag ska göra. Får blackouts typ.

Ska på bio idag med syrran, se på Valkyria. Så nu måste jag nästan duscha och göra mig iordning. ^^ 
Lyssnar även på Sopor Aeternus - Le Théâtre. Jättehärlig låt, om det är nån som har nått mer med dem, skicka gärna! :) 



~*~ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0