Då va piercingen bytt! ^^

Imorgon blir piercingen 2 månader, så jag va på Darkwell och skulle kolla upp den. :)
Hon som jobbar där tyckte den såg asfin ut och tyckte att jag kunde byta. :D
Blev såklart överlycklig då jag velat byta som tusan aslänge nu. ^^ Så nu är det gjort!
Fick bli min vit/blåa fjäril. :)

Imorgon ska jag och Jenny till sthlm på studiebesök hos ABC-Gruppen. :) Får hoppas att vi hittar från Danderyd. ;) Men det lär gå bra. Ska kolla på lite kartor och sånt under dagen.
Senare på dan ska jag träffa Marita och några till och prata om ett litet projekt om att ta hit en Japanskt grupp, Tegomass.
De va här 2006, och nu vill fans ha de tillbaka, så vi ska inleda ett litet projekt då fansen får visa hur mycket de vill ha tillbaka dem, och skicka det till dem typ. Marita ser till att de verkligen ser det också.
Sen får vi väl hoppas att Johnny's Jimshou nappar på betet. ;)

Så om du är ett fan, eller känner någon som är ett fan, av NEWS eller Tegomasu, skicka filmklipp, bilder på er och uchiwas, hälsningar, allt möjligt, spåra på, och skicka till mig så tar jag med det till gruppen. Kontakta mig för mer info. Tänk bara på att inte använda bilder på medlemmarna i materialet!! 

Gud va jag är hungrig. Tur att mamma lagar mat... tror jag i alla fall. Mat mat mat mat. :D <3

Nu ska jag ragga lite band som vill spela på vår konsert. ;) Hörs sen!


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0