Är det bara jag som hatar snön? :S

Alltså, jag får nog nu! Varje gång snön vart påväg att försvinna nu så har det kommit en ny snöstorm med sjukt mycket snö! xD Jag pallar inte! :P

Snart ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning för att träffa min fru och käka lunch på Dragon Palace (eller Dragon Place som Sofie kallar det). :)
Varit sugen på kina länge, och det är ju alltid godare än skollunch.
Sen ska vi ut och leta sponsorer till konserten, men jag måste prata med henne om mina tankar. :P

beställt lite tidningar från japan med nu. :P Alltid bra att träna på sina Kanji's så. ;) Ni ska bara veta hur många jag lärt mig genom att kolla i tidningarna. ^^ Snart lär jag kunna läsa artiklarna också. xD Not! ^^
Men, träning är bra iaf. Inför resan dit och sånt.

Nä, dags att duscha nu, så jag inte blir sen!
Vi hörs sen!


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0