Ååh, lyckat!

Haha, jag märkte just att jag har värsta djupa såret i benet med, måste ha fått det i samband med klämningen, ingen aning om hur jag kan ha fått det annars. Ont.

Nu är jag på sånt där uttråkad humör igen. Klockan är 4 och jag pallar inte sitta hemma. Imorgon kommer studiebidraget, och jag måste planera lite vad jag ska göra med pengarna så allt inte försvinner. Först och främst ska jag till sthlm och hämte mina tidningar, och lägga undan lite pengar till skivorna i japan. Funderar på att köpa lite skivor här, typ nostalgimusik eller nått?
Sen vill jag köpa lite kläder eller annat. Synd att jag inte hade pengar igår, hade velat ha lite fler sjalar och andra småprylar.

Nu är jag lite sugen på mat. Kanske drar till maxi och köper nått att äta. :P Soppan jag äter hos Jerry kanske? Hmm...

Har ni haft en bra helg?


~*~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0