Sommarlov!

Äntligen liksom. Fan va jag behövt det här! :D
Fick dessutom veta att jag kanske kanske får en systemkamera i sommar. ^^ Hoppas verkligen, då blir det en hel del fotande! :)

Ska träffa Sammy idag, om han pallar ta sig in. Får se vad vi hittar på i sånna fall... Stan kanske?
Och på måndag blir det fika med Frida. Otroligt länge sen jag umgicks med henne.... kan det vara 3 år sen?

Suttit och spelat gitarr nästan konstan sen igår kväll. Fingrarna värker. xD
Vi hade en jätterolig avslutning, jag älskar lärarna och deras helt skeva filmer. ^^ Sången de sjöng till oss var bäst. <3
Och de som hafe vunnit filmfestivalen... fan va duktiga de va! :o Hoppas jag kan få dem så mina vänner kan se, de blev nyfikna.

Rastlööös. Verkar som att jag kommer ha tillgång till dator ganska mkt i alla fall.


Cheers!
~*~

Kommentarer
Postat av: KEEDO

hörrö kärring det ska vi! du skulle kunna komma idag på spelkvällen om du ville D: finns bara jag + en brud till :> men jag kan ju ses varje dag typ XD

2009-06-13 @ 14:37:03
URL: http://keeedo.wordpress.com
Postat av: FRÖKEN ERIKSSON

Hoppas du får kameran :)

2009-06-13 @ 21:34:26
URL: http://neriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0