Sista Cityakuten.
Omg... Sista E.R gick just... Eller Errr som jag alltid kallat den. x)
Kan inte riktigt fatta att den är slut. Började helt seriöst gråta när temalåten gick i slutet. Fick lite av en panikattack typ, ville inte att det skulle sluta. Volymen på max, och jag och syrran gråter som barn typ. xD
Men usch, seriöst... :( Har kollat på den sen jag var skitliten, känns som att en del av mig dog. 

Det känns lite.... tomt. Måste hitta dvdsäsongerna.

Verkar som att datorn fått virus eller nått. Kul kul. -.- Fast jag vet inte. Virusprogrammet hittar inget, men man vet ju inte.
Den beter sig lite skumt. Nu verkar den ha skärpt sig, så jag hoppas det bara var ryck.

Träffade Frida idag. :) Det var kul. Helt seriöst 3 år sen vi umgicks. :P Alldeles för lång tid tyckte båda två, så vi ska ses igen snart. ;) Vi fikade och gick en stund på stan.

Imorrn ska jag till sthlm och träffa the grabs. Daniel är som sagt nyhemkommen, så det lär bli mycket stories! :D
Kommer bli kul. ^^

Nu ska jag sörja att Cityakuten är slut. Och även hur Grey's Anatomy slutade i veckan. Missade det avsnittet, och syrran berättade just. :'( Fyfan. Varför gör TV såhär? :P Just därför jag inte kollar på TV. x)

'Nä, upp tidigt imorrn, dags att lägga sig! Natti!



~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0