R.I.P Michael Jackson

Läste just att Michael Jackson dog igår i en hjärtinfarkt. R.I.P.
Gillade honom inte, men visst är det lite synd ändå. Jag menar, när någon man ogillat så otroligt hela sitt liv helt plötsligt är död känns det lite skumt. Jag som ville gå på hans sista turné bara för att... :P
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5432546.ab


Ska snart in i duschen. Det blir visst Sthlm idag istället, så ska vaxa benen så man kan ha kortbyxor på sig. ^^ Fy skjutsingen va varmt det är! :D Är helt överlycklig över den här värmen. Snälla låt det vara såhär länge nu!
Vill bada och sola och bara njuta!
 Har dock ganska mycket jobb kvar.... -.-

Var på biblioteket igår, märkte att de gjort om lite så det är mycket mysigare nu än det vart förrut. :) Och så hittade jag Jurassic Park-böckerna också. :) Visste inte att det var baserat på böcker, så jag lånade hem dem och har börjat läsa nu. Måste dock även plugga till teoriprovet... lovade ju mig själv att jag ska ta körkort i sommar... hm.. Ska boka halkbana i veckan. Typ det jag ser minst fram emot att göra....

Nä, nu ska jag kolla lite mail och sånt, sen ska jag duscha och åka iväg. :)
Ut i solen och njut! :D


~*~

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men självklart :)

Fast jag kommer vara hemma i Sverige på måndag om man säger så ;) Kommer fan vara heeelt dööööd och sen så kommer tidskillnaden säkert göra mig helt fucked up ;D

2009-06-26 @ 15:20:48
URL: http://bbasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0