Mobilen är tillbaka!

Yesbox, men -alla- nummer är borta, så du som är min vän, skicka ditt nr till min mobil, eller skriv ett meddelande med det och skicka. ;) Känner mig smått handikappad utan mina kontakter. :P

Idag ska jag nog sätta mig ute i solen och läsa. Vet att jag lovat folk att vara med dem, men vill njuta av sommarn.

Fick veta av mamma att hon stängt av hemtelefonen och internet, så nästa månad stängs det av. Trots att jga har sagt förrut att hon inte kan göra det då jag behöver internet i skolarbetet och övrigt arbete. Hur fan tänkte hon?
Är skitarg på riktigt.

...Vilket påminde mig om att jag borde börja med arbetet... nu typ. Får göra det litegrann.


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0