Matförgiftad och trasig fot.... -.-

Den här veckan har varit min turvecka. :P Först skadade jag foten efter en promenad till J i onsdags, sen blev jag matförgiftad på fredagen och var sjuk till i tisdags typ. :P Kul kul.

Är sjukt sugen på att ridfa. Funderar på att åka till Agersta någon gång och rida igen. <3 Hästar kommer nog alltid vara i mitt hjärta. Underbara djur.

Är helt såld på hunder också just nu. Varje gång jag ser en liten valp flippar jag och vill ha en egen liten bäbis. Vill vill vill! Tänk, en älskad liten bäbis som är med en resten av livet typ.
<3

Hoppas på grillkväll ikväll i Norby, men vet inte än om det blir av. Skulle va kul dock, men får ringa J och L och kolla vad som händer. :)

Lov är najs. Nu måste jag bara bli klar så jag kan ta lov på riktigt också. :P Wey.
Nä, vet ni vad? Det är asnajs väder, ut och njut för sjutton! :D Har varit ute de senaste dagarna och bara fått massa sol och värme på stan. <3 Älskar när det är så varmt! :)

Ska försöka skriva lite oftare här också. ^^ Om det händer nått kul. Hoppas på lite bilder snart med.


~*~

Kommentarer
Postat av: KEEDO

wtf Norby? XD

2009-06-24 @ 17:15:38
URL: http://keeedo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0