Iran...

Funderar på att åka till Iran på lovet kanske...? Saknar dem. Även om Iran är ganska pain ibland. xD Men släkten.<3  Och nu kan man göra så mycket mer, eftersom det inte är sorgperiod som det var i julas.

Nästan klar med teoriuppgiften nu, behöver bara skriva liite till på några lektioner och sen en "uppsats" om samhället förr och idag, om typ stress och miljö och sånt.

Bara 40 min kvar av dagen, sen kan jag dra hem och sen på avslutningen för Danskollektivet. Skönt att veta ändå att vi ska fortsätta i höst. Hoppas på föreställning i kungsan och på parksnäckan! :) Men vi får väl se. ^^

Fint att syrran tycker att jag borde bli dansare istället för paleontolog. ^^ Jag skulle trivas i alla fall, men vart finns pengarna i det? :P Forskning i USA har i alla fall pengar till sina forskare, så jag slutar nog upp som amerikan i slutändan. ;) Om jag inte blir japan, lol. xD Helst av allt vill jag bli internationell.
Men dansa kommer jag nog göra så länge jag kan i alla fall.


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0