Hemkommen från badet!

Fy sjutton va härligt väder det har varit igår! :D Inte alls dåligt som mamma sa att det skulle bli. 28 grader och soligt som fan, jättevarmt! Helt perfekt för att bada i.
J kunde inte hänga på pga allergi (that sucks), men istället kom fula lilla M och joinade oss.
Det blir mer bad i veckan. :D

Najs najs najs!

Jag har till och med fått lite färg på kroppen. Men bara ytterst lite. Min kropp (förutom armarna) är assvår att få färg på. x)
Vi borde ha bad, sen grill på kvällen, eller vad säger ni? :)

Imorgon ska jag träffa Jas på stan. Ingen aning om hur jag ska ta mig dit, men det löser sig nog. ^^

Måste bara tillägga att jag gillar att jag lämnat in mobilen på lagning för att den stänger av sig själv, får tillbaka den, sen efter 2-3 dagar så börjar den stänga av


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0