:)

Igår fick jag mitt efterlängtade linne från Kan Dee. :) Bild på den kommer väl upp... eller inte. 
Idag är det nämligen sista skoldagen, vilket betyder att jag inte kommer ha tillgång till dator på hela sommalovet. :P 
That suck's! 

Ska försöka njuta så mycket jag kan idag. Får väl låna dator hos kompisar när jag kan, men ni kommer nog inte höra från mig så mycket. 

I augusti är det massa dans på g; Ung08, Kongo i Kungsan, Kulturnatten och Dansakademins 25 års jubileum. 
Glöm inte det! 

Ska försöka ta körkortet i sommar så att jag har det klart. :P Segat för mycket med det... (a) Måste börja plugga.

I sommar blir det massa sola och bada, om vädret tillåter. ;) Hoppas på det, har längtat. Ska bara koppla av i sommar, så att jag orkar trean sen. Helt utbränd.

På tal om det... har fortfarande ig i allt eftersom ingen lärare hjälp oss på denna hjälpvecka.... Helt onödigt att ha vart här... Skitarg. 10 ig'n att fixa i trean, plus alla andra ämnen man ska ha.... -.- Ser fram emot det.

Jaja, som sagt, ska koppla bort allt i sommar och bara njuta. ^^ Daniel har kommit tillbaka från asien, efter två år, så nu ska vi till Sthlm i helgen och träffa grabbarna. Vicky, Danny och Sammy. ^^ Kanske Jonath med. Får se. Bio eller grill, får se vad det blir. :)

Efter sommarn får ni en recap på allt som hänt, lovar. ;) Men som sagt, nu kommer ni inte höra av mig så mycket. Hoppas ni har överseénde, så hörs vi igen i höst. :) Men kolla in bloggen då och då i alla fall, kanske skrivit nått som sagt. :)

Trevlig sommar på er! :D

~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0