:)

Sitter än en gång i skolan. Haha, kommer fortfarande inte igång med nånting. ^_^ Känns fint.

Årsredovisningen är helt plötsligt än en gång prio ett. Nyss skulle vi inte ens göra den. Den här skolan gör mig förvirrad. Eller snarare, en viss person kan aldrig bestämma sig om vad man ska göra. :P
Me like.

Nä, nu ska jag försöka göra lite rester, men först ska jag nog ta rast. När det blir rast. xD
Jag är rastlös som faen. Kan verkligen inte komma igång och göra saker.
Har tydligen prov imorrn. Hade hoppats på att det skulle vara nästa vecka, meen...
Usch, sista dagen med Linda imorgon. Känns emo. Hon föder ju i dagarna, och sen är hon mammaledig nästa år.
Tråkigt, kommer sakna henne.
Samma med Mohammed. Eller, ja, gravid är han ju inte, men det är hans sista dag med oss på onsdag. Sen har vi inte han mer. Now that's a guy I will miss alot!

Ska prata med henne på rasten tror jag. :P Sen kan jag bara lämna skiten bakom mig.


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0