Dagens sol

Hade en jättetrevlig dag igår med L och M. J kunde inte komma till slut, men vi hade kul ändå. Vi grillade och gick senare på en promenad. Det var jättemysigt. Vi såg hästar! :D
Jag har som sagt inte vart i kontakt med hästar på några år, så jag blev överlycklig när de sa att man fick gå i hagen (det är tydligen en del av ett promenadstråk där), så såklart gick jag i förväg och började klappa på dem. xD
Massa kort tog vi också.
Sen fortsatte vi gå, och gud va mysiga stigar de har där! :o I'm in love.
Senare gick jag och L till henne och pratade lite om allt möjligt i världen, och det slutade med att båda blev fett paranoida typ. xD Spöksnack gör sånt... ;)

Idag ska jag till Sthlm med familjen, så snart ska jag hoppa in i duschen. Blivit jävligt mycket duschande på senaste, men är det varmt så är det.<3 Bara att min hud inte gillar det så mycket. ;) Där blir det väl lite shopping, eller titta i alla fall, sen blir det hemgång.

Gud, måste sitta ute och sola nåndag. Måste bara hitta min jäkla bikiniunderdel så jag kan göra det. xD Funderar på att köpa en ny dock. Får se hur jag gör.

Nä, nu får jag hoppa in i duschen så vi hinner. :) Hoppas ni får en bra dag!


~*~

Kommentarer
Postat av: Jeremia

jag har bränt mina armar..... men vadfan, kom och spela!

2009-06-25 @ 16:14:45
URL: http://scatcat.blogg.se/
Postat av: Jenny

Amen självklart! Så fort jag kommer hem kommer jag visa allt på bloggen, och så måste vi ju ses?!

2009-06-25 @ 17:28:45
URL: http://bbasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0