Cheesecake och sol

Sitter hos J och kollar på när han gör cheesecake. Skulle hjälp honom, men jag gillar att titta på när han sliter.
Nej, men det fanns helt enkelt inte så mycket att göra.

Idag är det tydligen Sarah's möhippa, grattis. :D

Har suttit nere på stan med mamma och tagit en glass, sen gick jag hem till J, fick mat, gick ut med hunden, och sen satte jag mig på balkongen och läste. Älskar att man kan beté sig som att man är hemma här. ^^ Inte många ställen där jag känner mig så avslappnad.
Ner till Ica gick vi en sväng också, köpte lite skit och prylar till kakan. :)
Kanske en film eller nått senare idag? Eftersom råttan bränt sig så kan vi inte sitta ute... -.-

Imorrn ska jag åka och bada med Linnea i alla fall, första för sommarn. :) Tjatat som ett as, och nu får fan vädret hålla sig i några dagar till. ^^ Blir fortfarande stressad som ett as över arbetet. Skärpning Nika.
Nu ska jag banne mig bli solbrun! :D


~*~

Kommentarer
Postat av: Jeremia

kallar du mig för råtta, din råtta!

2009-06-27 @ 23:55:15
URL: http://scatcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0