Bara 1 dag kvar

Äntligen är det bara 1 dag kvar på året. Imorgon är det sista skoldagen, sen på fredag är det avslutning! YES!!
Orkar verkligen inte en sekund till. 2 dagar att jobba, och ALLT är fortfarande kvar. Inte en enda grej har blivit klar på 2 veckor, mer än idrott A. :P
Känns fint.

Gårdagen var verkligen super. Hade askul, jättelängesen jag träffade Lina och umgicks. Mer tack.

Idag regnar det. Wooh. Funderar på att sätta mig hemma och läsa klart Eclipse och sen Breaking dawn. :) Bara läsa läsa läsa. Spela lite gitarr också, blivit jättesugen. Sen kanske rita lite, om jag hinner.

Är på kreativt humör. Och lite arg. Förbannad rättare sagt. Kan inte -inte- vara det i skolan. Speciellt när alla går runt och säger att jag är negativ, att jag hamnar i en negativ spiral, negativ negativ negativ, bara för att jag säger som det är och att ders jäkla tips inte funkar på mig.
Och då blir jag ju självklart positiv! Yes.


~*~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0