Yo!

Hehe, förlåt för att jag vart så seg, men jag har inte orkat uppdatera de senaste dagarna.

Badet med Sussi va värt, vi hade kul och jag blev liite lite brunare. Dock fick jag cirka 100 nya myggbett. >.<

I Lördags åkte jag båt med familjen till Skokloster, och där var det antikmässa. Köpte en analog kamera (Minolta SRT 101b) där, en sån där gammal som jag alltid velat ha! :) Och den funkar! :D Måste bara införskaffa film och batteri, sen kör jag hårt! Fick den bara för en hundring av gubben som sålde den, ett riktigt kap. :D
Det var mysigt att åka båt, 10 år sen jag åkte just den sist. Det var när min moster kom till Sverige typ.  
Väl hemma i stan så köptes det en epilator till mig, så jag slipper det där förjäkliga vaxet. >.< Orkar inte med att det aalltid är lite hår kvar. :P
Men fy sjutton va ont det gör! xD Äh, vänjer mig nog.

Senare kom moster och kusinerna, och vi var uppe till sent och kollade på film med Tom Cruise och Nicole Kidman.
Hade saknat dem. De stannade till igår och jag gick med kusinerna och kollade på Ice Age 3. Gud va roligt det var! :D Såg den med 3D (ganska ovärt, det var inte såå stor skillnad från vanligt, bara lite dyrare), och den var mycket bättre än tvåan! :D Se den!

Idag ska jag antagligen till Sofia och kolla på film, men har massa jobb att göra klart. Har fortfarande inte satt igång och jag funderar på att ta livet av mig eller nått så att jag slipper. Ett extra år till är inte ens tänkbart. Finns inte. Då hoppar jag av. Behöver fan grov hjälp med det här. :P


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0