Trött och lite sliten.

Hade kul igår! Sara var jättefin, och alla vi tjejer började nästan gråta under vigseln. ^^ Det var så fint, och helt... I don't know! xD Vacker?
Bilder kommer nångång i höst antar jag, eftersom det här är den sista dagen utan internet hemma. :P Sen får jag snylta hos kompisar.

Det var ibland ganska lame, eftersom jag -egentligen- inte kände nån. Det var ju liksom syrrans kompisar, inte mina... Men bordskamraterna var i alla fall riktigt trevliga, det satt inte alls nån äldre man hos mig, utan det var bara folk i min egna ålder. Och vi satt vid 8-bord, så alla kunde konversera med varandra. :)
De två killarna brevid mig var jättetrevliga, och min sid-kamrat var en riktig gentleman. x) Höll ut stolen så jag kunde sitta/resa på mig, hjälpte mig ner från stolen när vi sjungt en låt ståendes på dem osv. :)
Den andra killen och jag hade väldigt mycket gemensamt, så vi pratade en heel del. Tyvärr blev vi avbrutna hela tiden under konversationerna av tal och sång. ^^ Ibland blev det lite väl, vi fick inte äta ifred och sånt...
Men allt som allt var det en trevlig kväll. Fick många nya bekanta. Hoppas man träffar på dem nångång igen.
Skulle vara kul.

Funderar på att försöka få kontakt med M idag, så vi kanske kan ses? Orkar inte vara hemma med aset till syster just nu. Hon var ju riktigt otrevlig mot folk hon inte gilla. J vet precis hur hon blir då. -.- Hon kan ju inte ens försöka låtsas, utan hon är otrevlig, gör narr och dissar stenhårt. Många blev liksom 8<??. Det kändes fint. Tur att jag är den trevliga systern av oss. På det sättet gillar folk mig mer. ;)


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0