Random talking

Tänkt idag att jag skulle ut och fota i Stadsskogen, men det regnade. >.<
Sitter istället och kollar lite efter jobb. Funderar på att skriva in mig på arbetsförmedlingen också, men det känns inte som att det är värt någonting. Känner ingen som fått jobb därifrån. :P Fast klart folk måste fått hjälp... Aja, får se. Man förlorar väl inget på det.
Måste ordna CV och personligt brev. Men sist jag var där och sökte jobb så behövde man körkort på allt som fanns, även om det inte var jobb där man behövde köra. :P Så.. körkort först kanske?

Skulle ju ta nu i sommar, men det blev bara inte av. :P Hinner inte. Skulle boka halkbana för nån vecka sen, men... åååh, jag vågar typ inte. Skitskraj. Även om alla säger att det är askul. Vill i sånnafall åka med nån jag känner, men ingen håller ju på att ta samtidigt som mig. >.< Ännu mer crap.
Och teoriprovet.... jag SUGER på att skriva prov. Det funkar liksom inte. Hur faan ska jag klara det? Hur? Och det kostar ju asmkt?

Varför fan måste livet vara så jäkla.... jag vet inte? Jobbigt? Ovärt? Pain? Dyrt? För vad? Att man sen dör när man lidit sönder igenom livet? För ingenting? Har man tur så träffar man nån som man älskar och älskar tillbaka, fast även där bråkar man och lider. För att sen dö. 
Men det kommer ändå aldrig hända mig. För även om det kommer en som älskar mig, som vill vara med mig, så kommer jag aldrig tro på människan. 
Jag kommer aldrig lita på henne eller honom, för jag litar inte på folk när det kommer till sånt. 
Jag litar inte på folk överhuvudtaget. Började göra det igen ett tag, och det slog bara tillbaka. 
Människor är bara skit ändå. 
Eller kanske inte. Jag vet inte. 

I vilket fall så kommer jag aldrig träffa den där specielle för mig. Och även om jag gör det, så kommer jag inte tillåta mig själv att falla för honom/henne.


~*~
 

Kommentarer
Postat av: KEEDO

Vi känner inte varandra så värsta mycket eller något.. men jag hoppas iaf att jag inte "let you down" som en vän.

2009-07-08 @ 20:54:40
URL: http://keeedo.wordpress.com
Postat av: KEEDO

Haha naw XD nej då. Jag är sådan som har svår att hålla kontakt med om den andra inte visar intresse i det. Finns så många jag inte är tajta med för dem inte håller den kontakt dem själva sagt dem vill ha, eftersom jag är oftast den som inte hör av mig eller sådant.

Så länge vi snackar så är det ju inge fara eller? ;)

2009-07-09 @ 11:59:51
URL: http://keeedo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0