phew!

Shit, försöker sova med lakan, men det är fortfarande för varmt. :P Men klagar inte. Känns som att värmen är borta snart, och jag ska njuta av varje sekund! :D
 
Såg just på Armageddon på TV. Har inte lyckats inte gråta en endaste gång när jag sett den filmen. :( Det är den enda filmen jag sett typ mer än 50 ggr som jag fortfarande gråter av. Titanic är den som kommit närmast, men den tvingade jag mig själv att sluta gråta på efter 15 ggr eller nått sånt. xD
Men inte Armageddon... lever mig in i den för mycket...
 
Nä, nu ska jag lyssna på lite musik, sen sova! God natt my friends!


~*~


Kommentarer
Postat av: KEEDO

läskiga är ju att det finns teorier/almanacka om att allt i filmen Armageddon ska hända 2012 D:

2009-07-02 @ 10:25:06
URL: http://keeedo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0