Hemma hos en ful turk.

Sitter just nu hemma hos Merei och väntar på att hon ska duscha klart. :P Såklart låg hon fortfarande och sov när jag kom, vad förvånad jag blir. ;)
Ikväll blir det massa tv-spelande, promenader och filmtittande hoppas jag. ^^ Ska bli trevligt.
Bara man orkar morgondagen. ;)
Då blir det fika med J, R, Li, N och L. :) Ska bli najs. Kanske blir det även utgång till Williams på kvällen, får se. :)

Nä, men ska man kanske utnyttja Internet här litegrann? ^^ Och dricka min cola? Mmm, cola.<33 Måste kolla hur mycket pengar jag har på kortet också kom jag på. :P Ska ju bjuda J imorrn.

Nu får faktiskt turken ha duschat färdigt... Jag tror nästan hon gjort det? *lyssnar*...
Nä, det är nog ett tag kvar... :P

J ringde och underhöll mig medans jag väntade på bussen. Thanks dude. <3 Tiden gick mycket fortare då. Måste börja ringa folk och random prata när jag vill att nått händer. xD Mycket roligare.

Nu ringer det också... men jag svarar inte. xD Hatar svara hos andra. :P


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0