Fotografering och pannkakor

Sitter hos L med J och mg själv. Har haft pannkaksparty, som L så fint kallar det, och haft mysigt. otat litegrann med. Ska kolla på Alladin och chilla litegrann.

Träffade L nere vid Botaniska Trädgården och fotade lite, den traditionella bänk-bilden togs, sen lite bilder på fina områden.
Senare cyklade jag hem till L medans hon tog bussen, säger bara att jag borde ha cyklat mer i sommar.
Kände mig som en 60-årig gubbe som aldrig tränat i sitt liv. Hade kunnat hålla igång konditionen bättre så.
Mer cykling från och med nu!

Det har hänt mycket se jag skre sist i bloggen, vilket stör mig eftersom jag inte har tillgång till internet så jag kan skriva om dem medans de är färska. x) Just nu minns jag inte riktigt.

Var och pratade med en psykriatike efter att en kompis "tvingat" mig efter lite händelser, och de skickade remiss till psykolog så jag får träffa nån. Psykriatrikern bröt ganska mycket på nått språk, sköterskan jag pratade med innan med.
Hon fattade knappt vad jag sa. Det kändes lovande. Sen fick jag inte gå därifrån förrän jag lämnat blås- och piss-prov. Kände mig lagom kränkt. Men senare fick jag veta att det är så det går till på vuxenpsyk. Hade glömt det.
Vuxenpsyk.... oh yes. Nu kommer jag -deffinitivt- inte få någon hjälp.

Gillar även när folk försöker få allt att se så bra ut i mitt liv. As. Jag har alltid en sån tur med mitt liv.
T.o.m J brast till sist ut med ett "jag FATTAR inte varför du har så otur med -allt- Nika! Jag -fattar- verkligen inte!".
Ja, jag fattar inte heller. Men trött är jag. Har aldrig tur med nått i mitt liv. Visst händer det några få bra saker som jag haft tur med, som de vänner jag har just nu, men that's about it.

Nä, nu ska jag införskaffa ett fotoalbum, fler filmer och sånt och fota som en galning. Fan va kul det är. :)
Träffade Je igår med, ska hem till henne nästa vecka och få hjälp med skolgrejerna.

J spelade just upp sin nya låt för mig. Fyfan va bra. Gillar den grovt.






Kommentarer
Postat av: jas

Du ska inte vara på ett vuxet psyk, egentligen ska du vara på barn/ungdomspsykiatrin iom att du fortfarande går i gymnasiet

2009-07-22 @ 22:42:51
URL: http://keeedo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0