Film och annat hos S

Kom hem från S för drygt 1½ timme sedan, vi kollade på Låt den rätte komma in, vilket var en riktig besvikelse. Hade hoppats på att de skulle gjort en så sjukt bra bok bättre på film än de gjorde, men nej...
Usch, kassa skådisar och dåligt producerat allmänt.
Nu kommer jag väl knappt kunna läsa boken igen utan att se alla som de såg ut i filmen och sånt.
Crap!
Besviken.

Vi pratade om att jag kanske ska bo i hennes lägenhet medans hon är bortrest 1 månad, får se hur det blir. Skulle vara sjukt skönt att få bo borta ett tag, och känna hur det är att bo själv.
Men vi får se som sagt.

Kommer nog inte få den där praktikplatsen. Ma har inte ens kollat med dem än tror jag. Borde ha sökt för längesen. Jäkla skit. Hoppas de har eller ens tar emot praktikanter.
Får pracka på henne lite mera.
Don't hate me plix.

Jag skjuter mig i huvudet snart om jag inte kommer igång. 6 dagar med Internet kvar, sen stängs allt av. :( Vad fan ska jag göra?  


~*~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0