Det regnar...

Tror jag väntar med att skaffa ödla tills jag flyttar hemifrån. Tror inte min familj skulle palla djurens foder... ;) Lättare att ta hand om dem och sånt i ett eget hem också tror jag.

Sitter och lyssnar på lite musik vi använder på dansen och sånt. Kollar på lite klipp också. Fy sjutton vad jag längtar tills dansen börjar igen! Snart borde vi börja träna på Kongo i Kungsan känner jag... Och kulturnatten, som vi också ska uppträda på. Jag vill danssaaaa! *nynnar på låt*

Idag ska jag ut och fika med pappa. Om han får lust att ringa nångång. Han skulle ringa 4. :P Nu är den strax 6.
Aja. Blir väl en annan dag. 

Senare blir det till att träffa Bond, och kanske gå på promenad, om vädret tillåter. Har som vanligt inga pengar på mobilen, hoppas hon inser det. ^^ Hon brukar göra det, så... 

Suttit och plinkat på guran de senaste dagarna. Har börjat skriva på en låt, men jag suger på att skriva ner, då jag inte kan ett dugg om takter eller hur man ska skriva, eftersom min värdelösa lärare som tog 2000:- per termin i 3-4 år inte kunde ta och lära mig sånt, fast jag bad honom. Ovärt som fan, och jag kan precis lika lite som jag kunde innan jag började gå hos honom. Det mesta jag kan är självlärt. 
Men jag vill ändå skriva lite låtar till mig och mirre, så vi kan köra nångång. Får försöka i alla fall. Hon kanske kan lite mer än mig inom det där. Annars får jag be om hjälp på annat håll.


~*~
 

Kommentarer
Postat av: KEEDO

HAHAAHA nej tror inte ödla passar just nu.. annars finns det ju maskar? ;)

2009-07-09 @ 19:26:52
URL: http://keeedo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0