Bröllop imorgon

Och jag är lite nervös. :) Har ju inget smink kom jag på. :o Men det går nog ändå.
Idag var jag nere på stan och köpte lite smycken och hårspännen. Ska ha som en lockig mohawk med håret uppsatt på sidorna, lite tuperat, och resten hängandes löst i bak typ. :) Hoppas det funkar.
Ska försöka fixa bild på det sen.
Får bli samma klänning som jag hade på bröllopet i Iran. De som har sett Dirty Sexy Money kan se den i ett avsnitt då de där rika har nån fest i sitt hem, minns inte för vad, men det är en tjej i bakgrunden som har en svart/vit klänning, kjolen är randig och har svarta rosetter på sidan.
Den har jag, fast den röda versionen. :)
 Äh, lägger upp en bild sen. ;)

Käkade även mat med papi och sis på Dragon Palace idag. Vi snackade lite om artister och skådespelare, och även om Iran. Syrran var ju såklart ett as angående musiker, som hon alltid är. -.- Pallar inte att hon är så fördomsfull och inte kan sätta sig i deras situation, utan tar man droger eller är sönderstressad, så får man skylla sig själv. hon kan bara inte fatta -varför- de flesta artister börjar med droger när de blivit kända.


~*~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0