At J's

Sitter hemma hos J och ska spela lite Tekken och chilla. Skulle boka biljetter till Harry potter, men eftersom asen gjort någon årsberäkning så har de gjort att min gratisbiljett jag hade försvunnit. Men eftersom jag är haXXor så hittade jag den igen, så jag har bokat till måndag istället.
Tror dock inte jag kommer gilla den. Tycker skådisarna är så sjukt dåliga.

Har käkat pizza och tjockat oss. Oj oj va mycket jag kommer ha att träna bort i höst. xD Tror nästan allt som försvann under året kom rusande tillbaka nu på lovet. Orkar inte tänka på skolan längre heller. Inget jag kan göra åt saken längre.

Vill börja gymma igen. Jag och J funderar på att göra det igen. Vi brukade gå och gymma i timmar förrut. xD Får ju mer pengar i höst, så jag kanske har råd?


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0