Street

Har just vart på min första street-lektion! :D Det var askul, även om det var fett pinsamt först, men det släppte ganska snabbt. :) Kul att gå på dans med Linnea! Ska bli ännu roligare att få lära mig mer. ^_^ 
Fick dessutom veta att min danslärare brukar va med på Ladies Night, och han ska vara dansare på melodifestivalen. Äg. 

Jag lyckades för övrigt övertala Katedralskolan om att vi i japanbesöksplaneringagruppen (långt ord) ska få pengar till presenter till japanerna!
Efter många veckor tjat så skickade jag till slut ett mail till rektorn istället för studierektorn, och hon pratade med Sven då, och de gick med på det! Finally!
Fast vi får inga pengar till lärarna... -.- men förhoppningsvis får vi ihop det på nått sätt ändå. :) 

Borde gå och lägga mig nu!
Natti!


~*~ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0