Skolan

Sitter i skolan just nu, även fast jag egentligen inte behöver. Mår illa som tusan och funderar på att gå hem... :/
Ont i benet fortfarande med, glömde ta en Ipren. >.< Måste prata med massa lärare sen också, och skolsystern... hoppas hon är här idag.

Idag börjar Street-dansen. Måste be pappa ge mig pengar så jag kan betala kurserna snart.
Skönt att få röra lite extra på sig. Dock tror jag inte att jag kommer nå mitt mål till examen.
Speciellt inte nu när allt jäkla fett kom tillbaka genom att jag inte rörde på mig lika mycket när jag var i Iran. -.-

Ska träffa Linnea idag också. :D Eller, okej, vi går på samma dans så det är kanske inte så konstigt... men ändå!
Vill ha mina pengar nu så jag kan köpa lite grejer jag vill ha.
Plus måste träffa Rakel snart så att jag kan ge hennes mamma sin present. ;)


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0