Skithundar...

Kan man inte tvinga nån att flytta från ens område om deras hundjävlar stör hela tiden? De bara skäller och skäller -varje- fucking kväll!! Och nu har alla andra börjat också!! >.<
Det är förfan inte okej! Lär era jävla hundar lite hyfs och få dem att sluta skälla varje jäkla natt för i helvete, innan nån kommer och skjuter nån!!
 
Jag pallar inte mer! Och jag är fan inte den ända i området som störs! Ni skulle fan inte heller tycka det var okej, även om ni har hund själva eller nått sånt.

Var och fikade med Rakel idag, pratade lite. Det var najs. Linnea kom ett tag sen också, och vem skrattar inte som ett sepe när Linnea är med? <3 Sen skulle de på bio och jag åkte hem. Träffade Sanna på bussen, så vi pratade en stund med. :)

...ja... nu försöker man hitta på nått att göra... Ska kanske se Farväl Bafana? Det är en film som är baserad på Nelson Madelas fångvaktares bok med samma namn (tror jag). Verkade intressant, så jag köpte den igår. Eller, pappa gjorde det åt mig. ;)

Hörs kanske senare. Om inte syrran kommer och ska sova och stänger av Internet som vanligt... -.-

~*~
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: keedo

man kan nog gå o säga till dem, eller att anmäla dem för "störande av ordningen" eller något? XD antagligen har dem väl låst in byrackorna så dem skäller ._.

2009-02-10 @ 14:35:08
URL: http://keedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0