Seg dag. Igen.

Usch, ännu en sån där dag då jag ska upp kl. 6, vaknar till, orkar inte gå upp ur sängen, och -sen- kommer jag på att jag har sovmorgon. Jag har haft sovmorgon på onsdagar i ett halvår, men jag glömmer fortfarande bort det. >.<
Fint.

Igår träffade jag Rakel, Merey och Linnea en kortis. Fikade på stan med Nea sen. Träffade Marcus där.
Drog till Katte sen och pratade med Emelie och Sensei lite. Borde tenta av min japanska snart känner jag... blir ju aldrig av annars. -.-

Idag är det onsdag... märkte att jag fått mail av Marita som åkte till japan igår angående om jag ville ha dvd'n jag bett henne köpa eller inte... Svarade idag, så jag hoppas hon kan se det där borta. Om hon loggar in och sånt menar jag. Annars hoppas jag hon köper den iaf. ;)

Vad händer idag då? Hmm... inte så mycket antar jag. Kom på att jag har Svenska C på ons mornar numera. Kändes fint. Sitter med sista 10 min av lektionerna nu... Efter skolan... ska jag nog gå hem och kolla på film och plugga lite Näthandel A. Kom på att jag skulle vart klar tills B-kursen började, och den har gjort det nu... Orkar inte vara ute idag i alla fall. AStrött fortfarande, och nyser som ett sepe. Tror jag börjar bli sjuk igen... men jag hoppas inte. :P

Har börjat kolla lite japan-studieskolor nu. Ska ju åka nästa år förhoppningsvis, i ett år. :) Ska spara pengar som fan, och hoppas att pappa kan bidra med. Vill verkligen bort ett år innan universitetet börjar. :P Sen börjar ju helvetet liksom. ;) Fast jag kommer nog trivas på Uni. Älskar läsa biologi och sånt, har gjort det hela livet nästan.

Men gud, jag hoppas verkligen att jag kan åka! Skulle vara så jäkla kul, det är verkligen mitt favoritland. Älskar kulturen och sånt, men det vet nog alla vid det här laget. ;) Sen är det kanske inte världens bästa landsamhällsmässigt, men vilket land slår Sverige på det egentligen? ;) Men jag vill verkligen lära mig språket, och det är väl det bästa sättet.

Nä, nu blev det här inlägget för långt, och jag slutar nu. ;) Annars kommer jag skriva alldeles för mkt.


~*~



Kommentarer
Postat av: louie

piercade mig i gamla stan, kan viisa dig <3

2009-01-22 @ 14:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0