Piercing idag!

Yepp!
Idag piercar jag äntligen naveln! Är så sjukt nervös, även om jag vet att det inte gör ont och sånt... antar att det är för att det är första gången jag piercar mig proffisionellt. :/
Att ligga där på ett bord/stol och bli piercad och sånt där... hm..
Jag hoppas -hoppas- verkligen att Rakel kan hänga med mig. Skulle betyda mkt.

Min fru påminde mig om att vi har näthandel B nu på morgonen... hade glömt det, trodde jag hade sovmorgon... inte så mycket att göra nu. :P Får gå nästa vecka.

På tal om det, snart kommer japanerna. Hoppas det är några roliga personer iår. Det känns som att vi får jackpot varannan gång. ;) Men vi får väl se. Det brukar i alla fall vara 3 roliga dagar. Måste bara ta ledigt från skolan...

Nä, nu ska jag duscha och göra mig iordning, sen dra ner på stan.

~*~
Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Sofie ;P

Haha, Jag hoppas verkligen att det går bra för din min fru :) <3

2009-01-23 @ 09:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0