Honey, I'm hooome!

Jag är hemma! Yes! Äntligen är jag tillbaka i Sverige, kära Sverige och är redo att dra igång bloggen igen!
Hoppas bara inte alla har dissat min blogg nu när den vart inaktiv i 3 veckor. ;)

21 dagar har jag stått ut i Tehran/Karaj, Iran, med hål-i-golvet-toaletter, duschar som inte funkar ordentligt och att sova/äta på golvet.
Aj säger mina ben.

På tal om ben så har mina knän blivit jättejättestela av att inte ha tränat på 3 veckor, kan inte böja dem längre, så nu blir det till att träna som fan tills de kommer igång. Ut och spring och dansa.

Jag vägde min just, och märkte att jag gått upp 5 kg. >.< Jäkla iraniemat med massa fett och socker. Aja, får träna bort igen. :)

Gud vad jag inte saknat alla. Ska nog inte träffa dem mer. Lögn. 

På måndag är det skola igen, ska bli kul att träffa alla. :) Har ju missat en vecka i skolan, så det är nog en del att ta igen. :P Som vanligt! -.-
Bara att köra igång igen! 

~*~
I'm back!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0