Back in school

Sitter i skolan för tillfället. Vi ska tydligen ha redovisning om nått misslyckande från förra veckan, men ingen är här. :P Jag var ju ändå inte här så...

Har asont i handleden idag. Började igår, men idag är det kaos. Har aldrig haft såhär ont förrut. Sitter med bandage runt haden som stöd eftersom jag inte hittade handledsstödet. :P Kan knappt röra handen. :P

Hm.. Idag ska jag boka piercing, och finns det tid så piercar jag idag. :) Känns lite pirrigt. Kommer inte ha nått att äta, så jag hoppas jag inte svimmar. :P Men det tror jag inte.
Måste komma på ett sätt att komma hem också, eftersom jag inte har nån bussbiljett.

Usch, jag saknar alla. :( Vill träffa folk, men ingen har tid typ. :P
Vill till Sthlm i helgen med, sugen som fan. Får se hur det blir.

Nu ska jag jobba lite med Jessica och Ahmed! :) Hörs senare.


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0