When I grow up!

Suttit och lyssnat på den låten ganska många gånger nu. Vi har ju den på Streeten, men hittar inte den versionen som Danne använder. :P
Får väl duga iaf?

Idag ska vi dansa med högklackat på Reaggetonen. :) Kommer nog gå asbra, bara jag inte vrickar foten... fast jag har ju bara gjort det på fyllan, så det ska nog gå bra. :D
Det kommer nog se bättre ut i dansen med med högklackat. :) Lika bra att träna om vi ska ha det på uppvisningen sen.

Jag skriver ganska "mycket" i min blogg just nu känner jag, mer än vad jag gör på vardagar, men det är bara för att jag automatiskt går upp kl. 7 på mornarna och tror att klockan är 10 eller nått, sen har jag inte så mycket att göra innan dansen och sånt.
Sen sitter jag ju en stund efter dansen med innan jag duschar. :P

Idag ska jag hem till Rakel på film och myskväll. :) Längesen vi gjorde det, snart två manader? Eller mer än två månader sen tror jag t.o.m? Ska bli kul iaf. :) Måste bara ta med mig halva livet och danskläderna, så jag kan dra direkt till dansen på morgonen. :)

Hm.... har tappat bort ett hårspänne som jag brukar hålla bort luggen med när jag sover... jag hade den natten till igår, men inatt var den borta...
Har inte den minsta aning om vart jag har lagt den. :P Letade som en tok igår, men nää...
Brukar dessutom alltid lägga den på sängen, men nu var den inte där....
Aja, förhoppningsvis hittar jag den sen. :)

Vad gör ni idag?


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0