uäh...

Var ute och festade järnet med Markus och Valle igår, hade aaskul, men jag fattar inte varför jag dricker så mycket? >.< Jag tycker aldrig det är värt den lilla stund man har kul för hur man mår senare...

Träffade Petar igår med, han jobbar ju på People... Träffade även lite gamla klasskamrater och sånt. Blev bjuden till skivor och jag vet inte vad. Tyckte synd om folk som är så jäkla ensamma, och frös som ett as på natten när vi skulle hem.
Sov över hos Markus, pallade inte gå till Valle i kylan.
Ja, kul hade vi på klubben, men man kan ha så otroligt mycket roligare utan alkohol.
Låt mig inte dricka som jag gjorde igår förfan. >.<

Hade även middag med

Kommentarer
Postat av: Keedo

Haha ok, tja.. kanske dags och börja söka då?



Nja, vi får se efter att vi gått o pratat med bf's familj.

2009-02-21 @ 13:54:37
URL: http://keedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0