Sthlm idag. :)

Yes, träffade Marita på hennes kontor, blev inbjuden fast jag inte hade tänkt att jag skulle bli det, och det slutade med att jag satt kvar en timme eller så och pratade om lite jobb och hur man ska nå ut till folk och sånt.
Hon var jättetrevlig, inte alls som jag tänkt mig (inte för att jag hade tänkt att hon skulle vara otrevlig eller så, men still), och hon hade jordens sötaste lilla terrier som jag blev lite kär i. :)

Träffade Sam senare också, och han bjöd mig på lunch/middag. Asnajs! Hatar dock när folk bjuder mig på saker, känner mig så... tattig på nått sätt.
Men men, Sam minns hur det är att gå i gymnasiet med pengarna och sånt där, och vi kom överens om att jag ska bjuda han som tusan när jag får jobb. ;)

Vi gick runt i sthlm och pratade om allt möjligt, det var asskönt. Brukar ju alltid vara massa andra människor med, så det blir aldrig lika... allvarligt snack, utan bara massa skrik och tumult typ... alltså högljutt. Men nu lärde vi liksom känna varandra bättre. :) Mycket snack om framtid och hur man skulle bli som föräldrar och barndomen och sånt blev det. :)
Mycket trevligt.

Nu har jag fått min älskade KAT-TUN DVD som jag ska titta på snart. :) Minnen kommer helt klart dyka upp från när jag var där. :D Saknar landet så hårt... 

Lediga från skolan var vi idag också, s.k.ö.n.t.!  


~*~

Kommentarer
Postat av: keedo

sådana människor ska inte ha hund -_- gah

2009-02-11 @ 02:38:43
URL: http://keedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0