Step Up

Wow! :D

Kollat på Step Up och Step Up - The Streets (och Jumper, men det hör inte till saken) idag! :) Två helt sjuk bra filmer, deras danser är så sjukt snygga! Fan va jag önskar att jag kan bli så bra på street! Borde börjat med det tidigare!
...Okej, jag har bara tagit 3 (egentligen 2) lektioner än så länge, men ändå. x) Alltid velat kunna dansa sådär, det var en av anledningarna till att jag började dansa nått utöver baletten överhuvudtaget.
Skulle fan vilja dansa slutkoreografin i sista dansen i tvåan! Den är -grym-! :) Bara mitt knä håller så ska jag fan nå dit någon dag!

Nu ska jag väl lägga mig snart, skola imorrn igen och vi ska springa lite på stan och leta sponsorer. :)
Vi hörs imorrn!


~*~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0