sjuk...

Usch, ont i halsen, helt hängig och sur...

Dansen gick pissdåligt igår. Blir assur när jag känner att jag inte lär mig nånting på dansen. Får träna mer hemma....
Bara det att jag inte har utrymmet. >.<
Känns så värdelöst när han inte lär grunderna i street och sånt... Det är det jag hatar med svenska danslärare. De lär egentligen inte ett piss, de gör bara koreografier.
Fan va jag ska starta en dansskola som gör riktiga dansare liksom.

Idag åker en av mina kusiner hem. :P Känns lite emo, det var ett och ett halvt år sen vi sågs sist. Två är kvar, Rebecka och Beatrice. Blir resturang idag tror jag.

Vill verkligen byta smycke nu... Var på Darkwell och pratade lite, men de tyckte att jag skulle vänta tills 8 veckor, sen komma in så de kan få kolla på den... blir väl så antar jag.
Imorgon är det 5 veckor.

Har märkt att jag vart lite dålig på att skriva i bloggen på senaste... :P Men jag är så trött om dagarna, så jag orkar inte skriva så ofta.

På lördag är det första dansträningen inför "Typ, en välgörenhetskonsert!". Hoppas det kommer gå bra. :) Det är även någon dansuppvisning i kyrkan innan, kanske går på det, får se. :) Blir väl bio på lördag också hoppas jag.
Imorgon kommer nämligen min älskade moster! :D Ska bli kul. ^^

Nä, nu ska jag kolla på lite House! ^_^
Hörs!


~*~

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag tycker han är bra som slänger in oss i en koregrafi. man får in känslan mycket bättre. visst, det är svårt men mycket mer inspirerande än om han ska börja med grunden och regler.

2009-02-26 @ 15:55:31
URL: http://monsieurfrais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0