Shopping idag

Nu har studiebidraget kommit, och jag ska till Gränby och handla lite kläder som jag såg igår. :)
Ja, jag är sjuk och borde vara hemma och vila, men dum som jag är så...

Hostar slem och sånt, känns fresh, men som sagt. ;) Pallar dessutom inte sitta hemma hela dagen, mår typ sämre då.

Nu ska jag fan köpa grejer från klasskamraterna som jag velat köpa ett tag har jag bestämt! Plus måste ut och fika med några som jag lovat, både gamla och nya kompisar. :) Hej då pengarna. ;)

Bio imorgon också hoppas jag. :D Efter dansen och sånt. ^^
Markus har sagt att han kan hjälpa till med streeten så jag och nea lär oss den skitbra till showen. Ska kolla om hon är på, det är ju bättre att gå igenom allt ordentligt, och extra träning är aldrig fel.
Som reggeattonen t.ex, när vi hade kursen fick vi individuell hjälp för att göra rörelserna bättre, och alla blev mycket duktigare! Sånt hinner ju lärarna inte göra på lektionerna eftersom det är så stora grupper.
Tycker man borde skära ner som tusan egentligen, så man blir bättre. Hellre färre dansare som blir asbra, än massa som är halvdana eller rent av dåliga.
Jag säger redan nu, jag är en ASDÅLIG streetdansare, och jag vill bli bättre som tusan, men känner att lektionerna inte kännar något till. Får se hur det blir med Markus.

Nä, nu ska jag ta på mig en tröja och åka med kusinerna och mamma! Vi hörs kanske senare! :) 


~*~ 

Kommentarer
Postat av: Linnea

följer markos med imorgon eller?

2009-02-27 @ 16:33:54
URL: http://monsieurfrais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0