Restaurangen

Igår träffade jag årets japanskagrupp! De är fett trevliga och vi hade jättekul på restaurangen. :D
Blev genast kompis med bordsgrannarna, och alla kom jättebra överens.
Tror faktikskt det här är den bästa gruppen hitills. :)

Kul att en av killarna uppvakade Kiru's flickvän aslänga och att ingen utom jag märkte, sen när de sa att de va tillsammans fick vi alla jätteroligt eftersom han skämdes som tusan. xD Sen sa vi att han skulle sno henne från honom och grejer, och han typ "omöjligt, nejnejnej". xD
De har humor iår, det gillar jag.

Idag ska vi lyssna på lite föredrag och grejer, presentationer och byta presenter. Hoppas de gillar det vi köpt. :)
Nu måste jag göra mig iordning, måste dra till bussen!

Hörs!

~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0