Partyplooper


Ja, alltså, det känns lite surt att dissa Alex Moreno, speciellt när André fixat så att jag kommer in gratis, men jag pallar helt enkelt inte gå. :P
Är helt slut efter dansen, sen blir det så jäkla svårt att ta sig hem med stg bussen sen också. Kul att vara ensam tjej och åka/gå runt här helt själv? Mitt i natten? Nej tack!
 
Vi hade en gästdansare idag, Chici tror jag att han hette...? Från Kuba var han i alla fall, och vi dansade massa afrikanskt. :) Det var jättekul, verkligen! Blev extra glad när han kommenterade att jag hade jättebra rytm i dansen, inlevelse och sånt. :D Det är ganska svårt att dansa afrikanskt och få det att se bra ut. :)

Nu ska jag väl hoppa in i duschen snart. :) Det där med att bara tvätta håret varannan dag får jag nog skippa tror jag, det håller inte. :P Man svettas alldeles för mycket. ;) Blir så snabbt varmt nere i källaren där vi dansar.
Imorgon ska vi förhoppningsvis ha en till gästdansare och dansa lite balett. :)
Längesen jag dansade det, men jag vill verkligen börja igen. Kanske gör det till hösten, om jag har råd. :D Bra träning som stjutton!

Nä. nu ska jag duscha! :) Vi hörs!


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0