Mr. Lovah lovah

...okej, jag har fått den på huvudet av nån anledning... -.-
Försökte just få i mig lite frukost i form av pannkakor, men failade... De smakade räkor.........
Tro mig, -inte- gott.

Ja... vad ska man göra... hm.. funderar på att springa förbi Maxi innan dansen och köpa något gott, men jag vet inte...
Är lite lat. Hungrig också.

I-landsproblem.
 
Nej, men ska kolla på lite klipp, lyssna på musik och värma upp lite innan dansen kanske? Har något ont i foten, tror jag mini-stukade den igår på dansen, men jag vet inte...

Ikväll blir det kanske People med Markus. Alex Moreno och Basic Element kör ikväll, och André fixar in mig gratis. Känns dåligt att skippa, men samtidigt är jag inte riktigt klubbmänniskan. :P 
Men allt beror på Markus. Om han inte orkar skippar vi och kollar på film med Linnea (om hon kan såklart) istället. 
Så båda grejerna blir ju kul? Dock vet jag inte hur jag ska ta mig hem sen eftersom jag inte kommer vara på plats förrän 18.00 i vilket fall, så så mkt till film kanske man inte hinner se? :P 

Imorrn ska jag träffa Rakel! :) Längesen sist! Förhoppningsvis så går vi på bio om hon har lust? Hoppas hon hinner klippa luggen också, den har blivit på tok för lång. :) 

Nä... nu... ska jag göra nått annat en stund. Kanske laddar ner nått, men tror inte det.
Aja, annars har man ju lite filmer att kolla på. 

Vad ska ni göra idag? 


~*~


 

Kommentarer
Postat av: Linnea

alltså om det blir film så kan inte jag förrän klockan åtta dock. o:

2009-02-18 @ 10:01:37
URL: http://monsieurfrais.blogg.se/
Postat av: Jenny - [tävling, mode, kärlek och foto]

Shit, jag såg faktiskt inte att koftorna var olika eftersom bilderna fanns på samma sida som den svarta :o Damn, bad job.



Hahah, inatt när jag skulle sova så satt jag och fundera på vad du hade för rubrik i förra inlägget (fluff i håret) hahaha, jag hade glömt bort men visste att fluff var med, du ska bara veta hur många olika förslag jag kom på xd

2009-02-18 @ 11:47:52
URL: http://bbasic.blogg.se/
Postat av: Jenny - [tävling, mode, kärlek och foto]

Jag veeet!! Efter jag har försökt komma på i en halvtimme vad din rubrik hade så slog jag mig själv i huvudet och tuppade av, nejdå, men det kunde ha gått till så. jag blev bara irriterad på mig själv och sa åt mig att sova =)



JAG VET! sidan har faktiskt skitfina kläder=) Shimmer.nu har också väldigt snygga kläder, check it out!

2009-02-18 @ 16:54:10
URL: http://bbasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0