Melodifestival

Kollade en stund på melodifestivalen... det är ganska otroligt att de låter så dåliga artister delta? :S

Dagen har gått ut på att sitta i sängen och ladda ner avsnitt av Shounen club och lyssna på musik. Värt. Nej.
Alla vet ju att jag hatar att sitta hemma hela dagen, så det sög lite.
Ogillar att gå på stan själv.. och har inte pengar på mobilen så att jag kan kontakta andra utan comviq.
Vilket påminde om att jag måste fylla på kortet innan jag drar till sthlm på tisdag!

Yes, ska träffa Marita för första gången, hon som sagt att jag kan få hjälpa till på konserter ibland! Är ganska nervös. :)
Men hon verkar snäll, så det går nog bra. I hope!
Ska betala för Dvd'n och tidningen hon köpt åt mig i japan. Från konserten jag var på osv, ville ha den som minne. ;)

Nu ska jag kolla på lite grejer jag laddat och sova sen, är så trött. Imorrn träffar jag kanske Raq, får se. Så låter det alltid numera... får se. ;) Men skolan och all stress... jag borde själv lägga ner lite grejer? Bryter förfan ihop asofta nuförtiden i skolan, blir jättelätt arg och ledsen för att jag har så mycket att göra och ingen fattar det egentligen.
Ni skulle bara veta säger jag.

Nä, vi hörs imorgon I guess! :)
God natt!


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0