Ledig idag. :)

Skönt som tusan. :) Idag är jag nog bara hemma och softar, inte så mycket att göra egentligen. Kanske kollar med Sandra om hon vill kolla på film ikväll? :) 
 
Ska börja leta lite mer seriöst efter hund och alla kostnader. :) Pratade lite mer med mamma, och de är seriösa.
Bara vi kan kolla upp alla kostnader och lägga de pengarna åt sidan (föräkringar, inköp osv), så kommer vi skaffa en. :)
Ras får vi väl prata lite om, men jag -vill- verkligen ha en kina-hund. :D Älskar dem.

Aeriöst, får jag en hund flippar jag av glädje! :D Jag älskar verkligen djur, men har aldrig kunnat ha en egen eftersom syrran är allergisk. :P Men nu verkar det hända i alla fall! ^^

Så idag ska jag kolla lite försäkringar och sånt. :)


~*~

Kommentarer
Postat av: Keedo

jo, min situation är dock annorlunda.. jag är uppvuxen på ett sätt i en viss situation som fortfarande finns kvar idag. men det kan vara möjligt att jag har en mental illness. fast det vet jag inte än, därför jag går till läkare och psykolog. mest för att morsan sa "gör ett psyktest så man vet vad som är fel på dig". då kom jag kontakt med sånt.

jag har inte många vänner, och dem är jag inte så tajta med alls. det är en men han har jag aldrig ens träffat och jag har känt honom i snart 4år.



JA DEN ÄGER!!! \m/







ingen hund :( isåfall chinese crested, powderpuff <3 så kanske jag kan komma lite i närheten XD

jag hade en valp för exakt ett år sedan. vet det mesta om kostnader och utgifter. du kan fråga mig om det är något du undrar :)

2009-02-12 @ 16:39:32
URL: http://keedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0