Haha

Det är så fint att folk alltid verkar snacka skit om mig och säga att jag aldrig lyssnar och att jag har fel.
Små barn, det är -ni- som oftast har fel. Bara för att ni inte vet så betyder det inte att jag har fel, så sluta upp med att säga det. 

Och har ni nått att säga mig, våga stå för det och ta det face to face med mig, inte snacka bakom ryggen såfort jag är borta. Våga förfan! 

Gillar att folk -fortfarande- vill att jag ska sköta skivan, men glöm det, nu får folk klara sig själva. Jag har alldeles för mycket jobb att sköta om redan utan att behöva få skit om ännu en grej.

Ofta jag skulle bryta ihop för en sån liten sak, puckon! Lev mitt liv och ni skulle hoppat från ett hustak för längesen!


~*~ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0