Godmorgon världen!

Kollade ut genom fönstret imorse och såg att det snöade. Mysigt. :)
Syrran håller på att baka scones, så det ska bli fett gott! Nu blev jag jättesugen på att göra blåbärsscones också... får göra det nångång snart. ;)

På måndag skippar jag nog skolan... får se om jag pallar gå dit ens.
Just nu har jag verkligen ingen lust att se nån nästan. Vill bara skriva på en gång att jag inte är lack på tjejerna i klassen, så att de inte tror det, även om jag hade lite svårt att hålla tonen nere igår för att jag var så upprörd...

Vill gå på stan idag, köpa ett till navelsmycke innan priserna går upp igen. :P
Det fanns inte så många att välja på, men sånna där glitterbollar fanns kvar, som jag vill ha.
Gillar att jag ogillade alla smycken jag köpt först innan jag köpte dem. ;) Typiskt mig.

Jag är jättesugen på att dansa fler danser, men först måste jag lära mig streeten... -.- Jag är väl inte direkt kung på det... Fast then again så har vi bara haft 2 lektioner... (a) Gillar att våran vikarie inte riktigt fattat att det är nybörjare...
Eller snarare, han "försöker" verkligen hålla det på basic nivå, men han failar hårt.
Får väl se... Fast man lär sig ju stegen när det går långsamt... Det är när man ska dansa till musiken som det blir kaos. :P

Får se om jag hittar nån som joinar stan idag, annars kanse det bara blir film med syrran idag.
Sthlm på tis eller ons! :D


~*~

Kommentarer
Postat av: Linnea

alltså dansen är ju inte så jävla svår men han skulle inte lagt på så himla mycket på en gång, utan bara nött på en del om och om och om igen med musiken, för när han sätter på den jäkla låten, det är ju då allt går åt helvete xD

2009-02-07 @ 18:09:48
URL: http://monsieurfrais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0