God morgon!

Idag är det första danslektionen för veckan! Känns lagom bra. ^^ Tur att man känner alla bara. :) Annars skulle det kännas lite nervöst. Hoppas folk kommer bara, annars blir det tråkigt. :)

har märkt att jag inte skrivit på ett tag, men jag har inte riktigt orkat. Har suttit med sidan uppe, men inte haft så mycket att skriva, så... ja.

Igår kom jag hem från Stina i alla fall. :) Vi hade jättekul, även om vi inte såg på så många filmer. ;) Hennes ena katt är helt underbar btw. Bull. <3 xD Haha, ååh, ja, vi hade kul som sagt, jag, Sofie och Stina. :)
Nästa gång får det bli hos mig tjejer! :D Med iraniemat osv.

Igår satt jag också och planerade lite för Cherish-träffen vi ska ha senare iår. För er som inte vet så är Cherish ett forum för folk intresserade av det japanska artistbolaget Johnny's Jimushou, kolla in sidan http://www.cherish.se!
Man måste dock bli medlem för att läsa trådarna, men det är inte så jobbigt. ;)

Ja... ska väl försöka hitta på nått att göra medans jag väntar på att dansen ska börja?
Måste bara säga att vädret är asnajs! Hade det inte vart snö ute hade jag nästan trott att det var vår!
Uuuh, jag vill ha vår nuu! :(
Gud va jag ska sitta ute och njuta så fort det blir varmare! :D


~*~
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0