Fluff i håret!

ja, jag kom inte på nått bättre att ha som rubrik... plus att mitt hår ÄR väldigt fluffigt just nu. :P Just torkat det, orkade inte göra det direkt efter duschen.

Dansen gick jättebra, jag tror att den här kursen kommer hjälpa jättemkt, eftersom vi är så få, och får lära oss mer om balans och stegen mer ingående! Plus att nu hinner Birgitta hjälpa alla finslipa stegen också, vilket jag önskat att hon gjort hela tiden så att man kan bli en riktigt bra dansare! ;)

Suttit och kollat på 2&½ men ett tag nu, men det är ju bara repris hela tiden, så jag pallar inte... vill se de nya House avsnitten, men har ingen koll på när det börjar... 21.00 va? Nån som vet?


~*~

Kommentarer
Postat av: Jenny - [tävling, mode, kärlek och foto]

ah det började nio, haha lite såhär sent i efterhand:P

2009-02-18 @ 00:28:22
URL: http://bbasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0