...

Nej, nu menade jag inte att -allt- jag säger är det som är riktigt. Även om det kanske framstod så.

Jag har märkt att jag är riktigt dålig på att uppdatera bloggen hemifrån, men jag orkar nästan aldrig göra det hemma.
För det första har jag datorn i sängen och det är fett jobbigt att skriva liggandes.
För det andra så vill jag inte hålla på med datorn så mycket hemma, speciellt inte på helger, då vi använder datorn i skolan 6 timmar om dagen.
Det räcker för mig.
Vill inte bli ett datamonster heller, så jag försöker lägga ifrån mig datorn mer och läsa lite mer böcker istället.
Har blivit så dålig på det på senaste tiden.

Nu ska vi göra nått på lektionen, och jag har ingen aning... planera inför montern till mässan kanske? :S Aja, det löser sig.


~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0